14
گفتگو با ستاره شهرداری قزوین

فاطمه آقازادگان و پارگی رباط صلیبی : ناامید کننده بود اما با قدرت برمی‌گردم

  • کد خبر : 54583
  • 19 بهمن 1399 - 16:36
فاطمه آقازادگان و پارگی رباط صلیبی : ناامید کننده بود اما با قدرت برمی‌گردم
فاطمه آقازادگان ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری قزوین در لیگ برتر پس از پارگی رباط صلیبی‌اش تاکید کرد که این اتفاق برایش ناامید کننده بود اما با قدرت باز خواهد گشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مهم‌ترین اتفاق دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان، نه پیروزی نامی نو و مهرام بلکه آسیب دیدگی ستاره جوان لیگ از تیم شهرداری قزوین بود.

فاطمه آقازادگان بازیکن پست فوروارد تیم شهرداری قزوین که به عنوان یک بازیکن جوان، ارزشمند و تعیین کننده یکی از شاه مهره‌های لیگ امسال به حساب می‌آید در اتفاقی تلخ پیش از دیدار رفت شهرداری قزوین و گروه بهمن، دچار پارگی رباط صلیبی شد.

بازیکن 19 ساله و سرمایه آینده بسکتبال ایران که بازیکن وفادار شهرش به حساب می‌آید در لیگ‌های نوجوانان و جوانان و دسته اول بزرگسالان برای شهرداری قزوین بازی کرد و امسال قدم به لیگ برتر گذاشت.

فاطمه آقازادگان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره آسیب دیدگی‌اش می‌گوید: یک اتفاق تلخ بود. در تمرین در زمان پیووت زدن زانویم پیچید و پس از این که آزمایش MRI گرفتیم مشخص شد که رباط صلیبی‌ام دچار پارگی شده و نیاز به عمل جراحی دارم.

بازیکن باارزش شهرداری قزوین می‌افزاید: به زودی زانویم را عمل می‌کنم. این یک اتفاق تلخ برای من در مرحله حساس پلی آف بود. دوست داشتم به تیم کمک کنم اما حالا مجبورم روزها را برای بازگشت به زمین بسکتبال، بشمارم. ناامید کننده بود اما با قدرت برمی‌گردم.

فاطمه آقازادگان با تمجید از تیمش می‌گوید: تیم ما تیم جوانی است و بازیکنان زیر 20 سال زیادی داریم و فصل فوق العاده ای را در کنار کادر فنی زحمتکشمان سپری کردیم. ما از رده‌های پایین‌تر این تیم را شکل دادیم و قدم به قدم پیش آمدیم و این موضوع، ارزش و اعتبار تیم شهرداری قزوین را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=54583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.