15
لیگ برتر فوتبال بانوان

وچان کردستان با پیروزی به استقبال پلی‌آف رفت

  • کد خبر : 54308
  • 17 بهمن 1399 - 16:00
وچان کردستان با پیروزی به استقبال پلی‌آف رفت
وچان کردستان در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی را در خانه شکست داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان؛ هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، ظهر امروز با 3 دیدار همزمان در گروه ب برگزار شد. در گروه الف نیز بازی ها به دلیل تداخل با فوتبال مردان به روز دوشنبه موکول شده است.

در این گروه پیش از دیدار های هفته دهم تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی روشن شده و دیدار های امروز به نوعی تشریفاتی تلقی می‌شد و هیچ تیم دیگری جز شهرداری سیرجان و وچان کردستان حتی روی کاغذ هم شانس صعود به پلی ‌آف را نداشت.

در بازی نخست، ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی پذیرای وچان کردستان بود. انزلی‌چی‌ها که پیش از این دیدار در رده چهارم جدول قرار گرفته بودند، نه با برد صعود می‌کردند و نه با باخت سقوط. همین امر سبب بازی روان و به دور از استرس دو تیم شد.

سوت آغاز این بازی پس از یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه و ادای احترام به علی انصاریان توسط مهسا محمد‌جانی زده شد و هواداران تنها 37 ثانیه منتظر ماندند تا شاهد یکی از سریع ترین گل های لیگ در فصل جاری باشند.

فاطمه مخدومی در همان ثانیه های ابتدایی بازی نماینده کردستان را پیش انداخت و روند رو به رشد خود در چند دیدار اخیر تیمش را تداوم بخشید. پس از این گل شاگردان معصومه جهان‌چی در اندیشه جبران برآمدند اما حملات آن‌ها بی فایده بود و وچانی‌ها رفته رفته کنترل بازی را به دست گرفتند.

در دقیقه 36 بازی این بار نوبت به زهره جلالی رسید تا دروازه ملوان را باز و روز خوب خط هافبک وچان را تکمیل کند. این برتری 2 گله تیم وچان تا پایان نیمه نخست ادامه داشت و دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان فاطمه صادقی روی به حفظ توپ و مدیریت بازی آوردند و با یک بازی منطقی اختیار عمل را از میزبان گرفتند. وچانی‌ها پس از خلق چند موقعیت نصفه نیمه روی دروازه میزبان، سرانجام در دقیقه 68 توسط سمیه خرمی، خانوم گل فصل قبل لیگ برتر، به گل سوم رسیدند.

در ادامه بازی در میانه میدان پیش‌رفت و موقعیتی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد تا بازی با همان نتیجه 3 بر صفر به نفع وچان کردستان به پایان برسد.

وچان کردستان با کسب 3 امتیاز امروز 22 امتیازی شد و در پایان دور اول لیگ برتر در رده دوم جدول گروه ب ایستاد تا به پلی‌آف صعود کند. ملوان نیز 10 امتیازی باقی ماند و با توجه به شکست تیم های پشت سرش جایگاه رده چهارمی خود را حفظ کرد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=54308
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.