19
با پیروزی تکراری برابر پیکان

سایپا قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان را جشن گرفت

  • کد خبر : 53708
  • 09 بهمن 1399 - 17:14
سایپا قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان را جشن گرفت
در روز پایانی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان تیم سایپای تهران با برتری در دربی خودروسازان برابر پیکان، با برد در این بازی تشریفاتی قهرمانی را جشن گرفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده لیگ برتر والیبال بانوان امروز در سالن فدراسیون والیبال بسته شد و در آخرین مسابقه فصل، سایپا با برتری برابر پیکان قهرمانی خود را شیرین‌تر کرد.

شاگردان مریم هاشمی که پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده بودند امروز با برتری 3 بر یک برابر پیکان، پیروزی در بازی رفت برابر این تیم را تکرار کردند و با 6 برد از 6 بازی مرحله نهایی، قهرمان مقتدر لیگ برتر والیبال بانوان 99 لقب گرفتند.

در این مسابقه جدال دو تیم در ست اول چالش خاصی نداشت و برتری از آن سایپا بود. سایپا در ست نخست 25 بر 15 پیروز شد و در ست دوم نیز 25 بر 16 پیروز از میدان خارج شد.

مونا-آشفته-سایپا-لیگ-برتر-والیبال-بانوان

در ست سوم اما جذابیت این بازی به اوج رسید جایی که پیکان قصد اعاده حیثیت برابر رقیب را داشت و در این ست تا پای جان جنگید و حاصل این نمایش شجاعانه از تیم میترا شعبانیان برتری 25 بر 23 بود تا پیکان یک ست از تیم قهرمان بگیرد.

در ست چهارم اما سایپا بار دیگر عنان کار را در دست گرفت و توانست تیم خسته پیکان را 25 بر 12 حریف را شکست دهد و در نهایت 3 بر یک برنده آخرین بازی سال شود.

لیگ-برتر-والیبال-بانوان-نگار-کیانی-سایپای-تهران

بدین ترتیب سایپا با مریم هاشمی صاحب جام قهرمانی شد و پیکان و میترا شعبانیان به رتبه سومی لیگ برتر والیبال زنان بسنده کردند. ذوب آهن اصفهان نیز پیش از این نایب قهرمانی خود را قطعی کرده بود.

تیم‌های شهرداری قزوین، سروقامتان بابل، اکسون تهران، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم لیگ برتر والیبال بانوان 99 قرار گرفتند.

سایپا-در-لیگ-برتر-والیبال-بانوان

سایپا با این قهرمانی، موفقیت سال 98 خود را تکرار کرد با این تفاوت که این بار، فدراسیون والیبال جام قهرمانی سایپا را بر خلاف لیگ 98 به این تیم اهدا کرد.

سایپا به پشتوانه بازیکنان باتجربه و اثربخش خود و البته نقل و انتقالات هوشمندانه پیش از شروع فصل از حریفان پیشی گرفت.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=53708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.