19
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

زهرا خواجوی به ذوب آهن اصفهان ملحق شد

  • کد خبر : 50733
  • 03 آبان 1399 - 20:04
زهرا خواجوی به ذوب آهن اصفهان ملحق شد
زهرا خواجوی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال وچان کردستان به ذوب آهن ملحق شد. او هفته گذشته با وچان به اختلاف خورد و قراردادش را فسخ کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ زهرا خواجوی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال وچان کردستان که با این تیم نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد امروز با ذوب آهن اصفهان قرارداد امضا کرد.

خواجوی سال گذشته در پی بسته نگه داشتن دروازه‌اش برای مدت زمان طولانی (953 دقیقه)  و رکورشکنی در برخی از رسانه‌های ایرانی و پیج های اینستاگرامی، اسم و رسمی به دست آورد.

او هفته گذشته اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد در وچان بماند و می‌خواهد به تیمی برود که آرامش داشته باشد. وچان نیز با این که به تازگی قرارداد او را تمدید کرده بود برای مجوز خروج با این بازیکن همکاری و او را آزاد کرد.

حالا زهرا خواجوی به ذوب آهن پیوسته است در حالی که مخاطبان فوتبال زنان ایران پیش بینی می‌کردند او به تیمی برود که شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد. با این حال، به نظر می‌رسد برای خواجوی، ذوب آهن بهترین پیشنهاد روی میز بوده است.

باید دید او در ذوب آهن تا چه حد می‌تواند چهره خود به عنوان دروازه بانی که “خانم کلین شیت” است را حفظ کند. ذوب آهن در حالی زهرا خواجوی را جذب کرده که منابع ما در اصفهان گزارش می‌دهد وضعیت مالی این باشگاه در بدترین وضعیت خود در همه دوران‌ها قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=50733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.