18
هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان

صعود شاهرود به صدر با پگاه کامرانی | قهرمان روی نوار شکست

  • کد خبر : 49744
  • 03 مهر 1399 - 22:18
صعود شاهرود به صدر با پگاه کامرانی | قهرمان روی نوار شکست
هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان برگزار شد و شهرداری شاهرود با پیروزی خانگی برابر ذوب روی صبای زنجان به صدر رفت. قهرمان فصل گذشته وضعیت فاجعه باری در جدول دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز در شاهرود تیم شهرداری این شهر میزبان ذوب روی صبای زنجان بود و سومین شکست پیاپی را به مدافع عنوان قهرمانی تحمیل کرد.

در این مسابقه که در آکادمی بدمینتون شاهرود برگزار شد شهرداری شاهرود با پیروزی 4 بر یک برابر نماینده زنجان 7 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. ذوب صبای زنجان نیز نشان داد هیچ شباهتی به تیم فصل قبل ندارد.

در این بازی که به قضاوت فاطمه میرزاخانی، شیما حیدرزاده و مریم قادری در قامت سرداور و داوران برگزار شد میزبان در اولین مسابقه انفرادی پگاه کامرانی از شاهرود با وجود شکست 19 بر 21 در گیم اول برابر حنانه یعقوب زاده در ادامه دست به کار بزرگی زد و رقیب سرسخت خود را از پیش رو برداشت.

کامرانی در گیم دوم 21 بر 18 حنانه یعقوب زاده را شکست داد و در سومین گیم و در رقابتی تعیین کننده که بر نتیجه نهایی بازی اثر واضحی داشت 21 بر 14 یعقوب زاده را برد و ذوب صبای زنجان را با شوک مواجه کرد. یعقوب زاده هفته گذشته نیز به ثریا آقایی باخته بود.

در مسابقه انفرادی دوم، الناز فیض منش بازیکن شهرداری شاهرود برای برد برابر حدیث احمدی چندان به زحمت نیفتاد. برد مشابه 21 بر 14 در هر دو گیم پیروزی الناز فیض منش را رقم زد و شهرداری شاهرود را یک قدم دیگر به کسب امتیاز کامل این بازی نزدیک کرد.

در رقابت دو نفره اول، تیم دوبل هاله همدانچی و پگاه کامرانی در یک رالی جالب موفق به شکست تیم فاطمه مقدم و نسترن کرمی از ذوب روی صبا شدند. مسابقه‌ای که در گیم اول نفس گیر و پیچیده پیش رفت و سرانجام همدانچی و کامرانی تجربه خود را با برد 27 بر 25 در این رالی به نمایش گذاشتند.

در گیم دوم هم البته رقابت داغ و جذاب بود اما کار در حد و اندازه گیم اول بالا نگرفت و کامرانی و همدانچی اجازه دردسرآفرینی گیم اول مقدم و کرمی را به جوان‌های ذوب روی صبا ندادند. این برد، برتری نهایی شهرداری شاهرود را هم تضمین کرد.

در مسابقه دوبل دوم، سرانجام پیروزی به زنجان لبخند زد گرچه این لبخند چندان شیرین نبود. هاجر کبیری و حنانه یعقوب زاده دست به دست هم دادند و با برد 21 بر 16 و 21 بر 15 آیلین عربی و طراوت علی نژاد را بردند تا عدد مقابل نام ذوب روی صبای زنجان صفر باقی نماند.

سرانجام در رقابت انفرادی سوم، هاله همدانچی از شهرداری شاهرود 2 بر صفر با امتیازات 21 بر 17 و 21 بر 16 برابر نسترن کرمی به پیروزی رسید تا میزبان با برد 4 بر یک، به صدر جدول برسد. صدر جدولی که البته احتمالاً به زودی دستخوش تغییر می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=49744
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.