15

کمبود سالن و خوابگاه در اردوی تیم ملی بسکتبال

  • کد خبر : 4903
  • 02 خرداد 1397 - 22:08

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: به‌دلیل کمبود امکانات، نمی‌توانیم همزمان سه تیم را در اردو پوشش دهیم، تمرین‌های تیم دختران زیر ۲۳ سال اعزامی به جاکارتا بعد از بازگشت تیم بسکتبال بانوان بزرگسال از اردوی گرگان شروع می‌شود.

به گزارش IWsports ، به نقل از ایسنا، فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد شروع تمرینات تیم بسکتبال بانوان زیر ۲۳ سال اعزامی به جاکارتا گفت: در حال حاضر تیم‌های بانوان زیر ۲۳ سال و بزرگسالمان را به دلیل کمبود امکانات سالن و خوابگاه در دل هم تمرین می‌دهیم. دو بازیکن زیر ۲۳ سال هم در تمرین‌های تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و به محض اینکه تیم بسکتبال بزرگسالمان که در اردوی گرگان به سر می‌برد به تهران بیاید یک اردو تشکیل و از تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال هم دعوت می‌شود که زیر نظر آزاده زمانپور کار کنند و اردوی کلی آنها شروع می‌شود.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی برای تیم سه نفره اعزامی به جاکارتا بیان کرد: در حال رایزنی با ترکیه، صربستان و گرجستان هستیم. این تیم ها بسکتبالشان خوب است و در عین حال از نظر هزینه هم ویزا نمی‌خواهند و به طورکلی شرایط بهتری دارند که بتوانیم با آنها بازی کنیم.

شجاعی در مورد تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان زیر ۱۸ سال که اواخر آذر ماه به مسابقه‌های قهرمانی آسیا در هند اعزام می‌شود، گفت: این تیم هنوز تشکیل نشده است. مربیانشان را انتخاب کردیم ولی فعلا مصوب نشده است و منتظریم بررسی لازم انجام شود و نظر نهایی را آقای طباطبایی بدهد.

او در مورد برگزاری اردوی آماده‌سازی برای تیم بسکتبال پنج نفره دختران زیر ۱۸ سال گفت: در حال حاضر نمی‌‎توانیم همزمان سه تیم را پوشش دهیم و در اردو داشته باشیم. اولویتمان در حال حاضر جام جهانی فیلیپین است که مجبوریم هر هفته برای تیم بزرگسال اعزامی به این رقابت‌ها اردو برگزار کنیم. به همین دلیل منتظر هستیم تمرین‌های این تیم تمام شود و سپس در کنار تیم اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا، جوانان زیر ۱۸ سالمان هم تمرین خود را شروع کنند. همه کارهایمان برنامه ریزی شده است. به هر حال با توجه به شرایط و تعداد تیم هایمان و رویدادهای زیادی که امسال داریم سخت است که از یکسال قبل برای تمرین برنامه ریزی کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در پایان در مورد شرایط آمادگی دختران بسکتبالیست زیر ۱۸ سال بیان کرد: بازیکنان تمریناتشان را انجام می‌دهند. لیگ های رده های مختلف برگزار می‌شود و در تمرین هستند اما اگر برنامه ریزی مسابقه ها را بتوانیم ۶ ماه زودتر از مسابقه‌ها هم انجام دهیم با توجه به شرایطی که فدراسیون دارد، ایده آل است اگر بتوانیم مرتب تمرین داشته باشیم. به طور کلی باید بگویم هر ماه دو اردو داریم و فکر می‌کنم مشکلی پیش نیاید و به اهدافمان برسیم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=4903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.