16
داستان مشاهیر

دنیای ناشناخته مگان راپینو (3)

  • کد خبر : 47615
  • 31 تیر 1399 - 11:14
دنیای ناشناخته مگان راپینو (3)
مگان آنا راپینو شاید تا ۲ سال قبل چهره چندان شاخصی نبود اما امروز او به عنوان یک فوتبالیست آمریکایی باهوش، وینگر و هافبکی که جام جهانی را برده و عنوان بازیکن سال فیفا را به دست آورده چهره‌ای کاملاً شناخته شده است.

دختران قهرمان (درنا) : استقلال شیکاگو در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۳_۱ حریف را شکست داد که یک گل را مگان راپینو در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند تا تیم را به فینال هدایت کند اما در فینال مغلوب حریف شدند . در سال ۲۰۱۱ به لیگ استرالیا رفت ، در دو تیم مختلف توپ زد و تا سال ۲۰۱۲ فوتبال خود را در آنجا گذارند . در همان سال همراه با تیم ملی در جام جهانی حاضر شد . سال های قبل نیز در تیم ملی بازی های زیادی انجام داده بود اما این بازی ها تجربه ی متفاوتی بود .

در اولین حضورش در جام جهانی به همراه دوستانش در فینال مغلوب ژاپن شدند و دستشان از جام کوتاه ماند ، او در رقابت ها ۱ گل زد و ۳ پاس گل را نیز به ثمر رساند که تک گل او مقابل کلمبیا در بازی دوم مرحله گروهی بود . سال بعد المپیک لندن برای آنها چشمک می‌ زد ، آمریکا به خوبی حریف ها را شکست می داد و اینبار بر خلاف جام جهانی ، به دنبال قهرمانی بودند . اوج زیبایی نمایش آمریکا در مرحله نیمه نهایی مقابل کانادا بود که با نتیجه ۴_۳ آنها را از پا در آوردند ، دو گل آن دیدار را مگان راپینو به ثمر رساند .

گل اولش بی شک زیباترین گلی بود که در عمرش می توانست به ثمر برسد ، گلی که در زمان های دور به گل المپیک مشهور بود ؛ گل زدن از طریق کرنر فقط مختص به خودش بود . در ورزشگاه ومبلی مقابل دیدگان ۸۰۰۰۰ هوادار ژاپن را با نتیجه ی ۲_۱ شکست دادند ، دیداری که گل پیروزی بخش آمریکا را مگان راپینو به ثمر رساند و قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد .

ادامه دارد …

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=47615
  • نویسنده : نیما اکرمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.