16
ادامه موج مهاجرت ها

غزل حکیمی فرد شطرنج باز ایرانی با پرچم سوییس مسابقه می‌دهد

  • کد خبر : 46454
  • 24 خرداد 1399 - 20:34
غزل حکیمی فرد شطرنج باز ایرانی با پرچم سوییس مسابقه می‌دهد
غزل حکیمی فرد که تا چند سال قبل برای تیم ملی ایران مسابقه می داد، حالا با پرچم سوییس در رقابت های بین المللی شطرنج حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، غزل حکیمی فرد که البته چند سالی است در تیم ملی ایران رویت نشده و گفته می شد برای ادامه تحصیل به سوییس مهاجرت کرده، حالا قرار است با پرچم این کشور در مسابقات بین المللی حاضر شود.

این شطرنج باز ۲۶ ساله سابقه چندین دوره حضور در تیم ملی شطرنج بانوان ایران در مسابقات مختلف از جمله المپیاد جهانی ۲۰۱۰ را در کارنامه دارد، اما در چند سال اخیر در عضویت تیم ملی ایران نبوده است.

وقتی به سایت فیده مراجعه کنیم، مقابل نام غزل حکیمی فرد پرچم سوییس ثبت شده و به نظر می رسد این شطرنج باز ایرانی با توجه به محل زندگی خود دیگر نمی خواهد برای ایران مسابقه دهد.

در سال های اخیر شاهد موجی از مهاجرت ها به ویژه در رشته شطرنج بودیم که آخرین مورد قبل از غزل حکیمی فرد به علیرضا فیروزجا، یکی از نوابغ شطرنج ایران برمی گردد که دیگر با پرچم ایران در مسابقات حاضر نمی شود و هم اکنون در فرانسه حضور دارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=46454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باید گفت به این زن که آیا ده سال پیش هم می تونستی بری که تو را به اینجا رسوندی کی باعث شد که بتونی شطرنج را یاد بگیری و در مسابقات جهانی شرکت کنی
    تو هر چی داری از این حکومت داری. اگر تو یه کشور جنگ زده همچون اریتره بودی یا نه اگر ده سال پیش بود سوییس که هیچی سودان هم راهت می دادند که حالا تابعیت اونجا را بگیری
    اگر این حکومت نبود تو هم مثل خیلی از پناهندگان دیگر محتاج یه لقمه نون بودی و ایضاً خودفروشی جنسی می کردی تا شکمت رو سیر کنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.