18

آسیب عمدی به زهرا خواجوی؟ تنها اخلاق است که می‌ماند

  • کد خبر : 42938
  • 18 اسفند 1398 - 13:16
آسیب عمدی به زهرا خواجوی؟ تنها اخلاق است که می‌ماند

زهرا خواجوی دروازه بان تیم فوتبال وچان کردستان در جریان دیدار تیمش برابر آویسا خوزستان در لیگ برتر فوتبال زنان آسیب دید. او مدعی شده است بارها به طور عمد توسط بازیکنان حریف مورد خطا و آسیب قرار گرفته است.

آی دبلیو اسپورتس: زهرا خواجوی دروازه بان تیم وچان کردستان در لیگ برتر فوتبال در پی کلین شیت های پیاپی در نیم فصل نخست خبرساز شد گرچه این کلین شیت ها به پایان راه خود رسید و همانند هر رکورد دیگری که برای شکستن خلق شده، به پایان راه رسید.

اکنون زهرا خواجوی بار دیگر خبر ساز شده است. موضوع این است که او دچار آسیب دیدگی شده و منشا این آسیب را حوادث دیدار برابر آویسا خوزستان درهفته شانزدهم لیگ برتر می‌داند. مسابقه‌ای پرحاشیه که بارها متوقف شد و شباهت خود را با یک بازی در سطح لیگ برتر از دست داده بود.

غیر انسانی بود؟

شرمین رحمتی مدیر تیم وچان کردستان در این باره می‌گوید: زهرا در بازی با سیرجان شرایط بازی را نداشت و پزشک گفته بود که او بازی نکند اما خودش به خاطر غیرت و تعصبش خواست بازی کند و در نتیجه در این بازی نیز دچار مشکل شد البته او در حال حاضر مشکل پیچیده‌ای ندارد و در خدمت تیم است.

رحمتی ادامه می دهد: در بازی با آویسا خواجوی را عمداً مصدوم کردند و این اتفاق ۳ بار رخ داد. اهل این نیستم که بگویم فوتبال ما کثیف و غیر انسانی است اما این موضوع برای قابل هضم نیست که با یک بازیکن بیگناه چنین رفتاری شود.

ضرباتی که به زهرا خواجوی وارد شد در شرایطی که او توپ را به طور کامل در اختیار داشت و مچ پا و قفسه سینه او هدف قرار گرفت. صدای گریه و جیغ او در ورزشگاه به گوش می‌رسید. واقعاً فوتبال ارزش این رفتار را با یک انسان دارد؟

فوتبال نه، انسانیت می ماند

زهرا خواجوی سنگربان وچان همچنان بر نظر خود اصرار دارد. او می‌گوید سعی کرده این را به خود بقبولاند که عمدی در کار نبوده است اما هم تیمی اش به او گفته که از بازیکن خاطی شنیده که طوری خواجوی را زده که نتواند از جایش بلند شود.

خواجوی در این بازی می‌گوید: به این موضوع اعتقاد دارم که روزی فوتبال تمام می شود اما انسانیت می‌ماند. شاید سال بعد یک دروازه بان بهتر از خواجوی آمد پس باید تلاش کنم من را به خاطر انسانیتم بشناسند و نه این که روزی دروازه بان خوبی بوده ام. در بازی با آویسا دچار کشیدگی رباط انگشت پا شدم و تحت مداوا بودم. در آن بازی ۳ بار به طور عمد من را زدند. واقعاً چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ اخلاق مهم ترین چیز است اما چیزی که آنجا دیدم اخلاق نبود.

مصدومیت، جزئی از بازی است

فرزوان سلیمانی سرمربی تیم آویسا خوزستان اما از ادعای سنگربان وچان شگفت زده شده است. او می گوید: مصدومیت بخشی از فوتبال است. ما رقیه جلال نسب را از نیم فصل نداریم و بارها بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌ایم اما اینکه برنامه‌ای در آویسا برای آسیب عمدی به یک بازیکن وجود داشته باشد نه مورد تایید است و نه اتفاق افتاده است.

زهرا خواجوی دروازه بان مورد علاقه من است. برای من که با رفتار و سوابق و خوبی که از او سراغ دارم عجیب است که او این چنین بازیکنی را متهم کرده باشد. ما هم مثل تیم وچان درگیر آسیب دیدگی بازیکنانمان هستیم و از این اتفاق آسیب دیده‌ایم. این موضوع پیش می آید اما نباید کسی را متهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=42938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.