17

درخشش دختر ایرانی کوناک اسپور در ژانویه سحرآمیز | پای گلنوش خسروی به گل باز شد

  • کد خبر : 40217
  • 23 دی 1398 - 16:08
درخشش دختر ایرانی کوناک اسپور در ژانویه سحرآمیز | پای گلنوش خسروی به گل باز شد

عجب ژانویه‌ای است برای لژیونرها. پس از پایان دوران سخت علیرضا جهانبخش، گلنوش خسروی دختر لژیونر ایرانی تیم کوناک اسپور هم که شرایطی نزدیک به جهانبخش داشت درخشش را شروع کرد. آن هم با ۲ گل و ۲ پاس گل.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – چندی قبل علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون سرانجام برای تیمش در لیگ جزیره گلزنی کرد و این کار را چند روز بعد نیز تکرار کرد تا باری سنگین از روی دوش خود بردارد. حالا در ادامه این ژانویه سحرآمیز نوبت به یک لژیونر دیگر رسیده که با گلزنی از زیر بار فشار خارج شود: گلنوش خسروی.

مقایسه گلنوش خسروی و علیرضا جهانبخش از بسیاری جهات ممکن است منطقی نباشد اما آنها حداقل این تشابه را داشتند که زمانی که به تیم جدیدشان پیوستند از آنها انتظار زیادی بود و هر ۲ نفر برای پاسخگویی به این انتظارات به زمان نیاز داشتند و هر ۲ نفر نیز ژانویه ۲۰۲۰ را برای بازگشت انتخاب کردند.

گلنوش خسروی، هافبک کناری جوان تیم ملی ایران که از ذوب آهن اصفهان به کوناک اسپور ترکیه پیوسته بود در آخرین بازی نیم فصل برای تیمش گلزنی کرد. آن هم ۲ بار و با ۲ پاس گل نیز جشن پایان فصل را برای کوناک اسپور کامل کرد.

گلنوش در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: همان طور که در ایران، در یک تیم از بازیکنان غیربومی انتظار دارند چیزی بیشتر از بازیکنان بومی داشته باشند در خارج از ایران، از بازیکنان خارجی انتظار می‌رود فوق العاده عمل کنند. این سطح از انتظارات فشار زیادی روی تازه واردها ایجاد می‌کند و در مورد من هم صادق بود.

خسروی می‌افزاید: از ابتدای فصل تشنه گل بودم. گاهی در پست مدافع کناری به بازی گرفته می شدم و در این شرایط شانس گل زدن کاهش می یابد. با این حال در هفته پایانی نیم فصل به هدفم رسیدم و با ۲ گل و ۲ پاس گل پاسخ حمایت‌های تیم و مربی را دادم. آنها درک کردند که من برای جا افتادن در شرایط تازه نیاز به زمان دارم.

بازیکن جوان تیم ملی ایران ادامه می‌دهد: از ۱۱ بازی نیم فصل، ۲ بازی را به دلیل همراهی تیم ملی و یک بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادم اما در سایر بازی‌ها، در میدان حضور داشتم. باید بگویم که توقعم از خودم بیش از این است. می‌خواهم هم باشگاه را از اینکه من را جذب کرده راضی کنم و هم خودم را.

گلنوش خسروی در مورد مقایسه اش با شرایط علیرضا جهانبخش در برایتون می‌گوید: وقتی جهانبخش پس از این زمان طولانی گلزنی کرد احساس خوبی داشتم و برایم انگیزه بیشتری ایجاد کرد. حالا فشار کمتری حس می‌کنم و می‌خواهم نیم فصل دوم بهتری در کوناک اسپور داشته باشم.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۲۳ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۰۸:۱۶

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=40217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.