17

اولین رنکینگ جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۰ | ندا شهسواری در رده ۲۰۵ جهان

  • کد خبر : 39818
  • 15 دی 1398 - 11:11
اولین رنکینگ جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۰ | ندا شهسواری در رده ۲۰۵ جهان

اولین رنکینگ جهانی تنیس روی میز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و ندا شهسواری در رده ۲۰۵ جهان و اول ایران قرار دارد. او ۶ پله بالاتر از همتای خود مهشید اشتری است. در رده زیر ۲۱ سال، پریناز حاجیلو در جایگاه ۸۹ جهان ایستاده است.

آی دبلیو اسپورتس – فدراسیون جهانی تنیس روی میز فهرست رنکینگ جهانی خود در اولین ماه از سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. بر اساس رنکینگ ژانویه سال ۲۰۲۰، ندا شهسواری پینگ پنگ باز کرمانشاهی با ۷ پله سقوط در رده ۲۰۵ قرار دارد.

حضور ندا در این رده او را نسبت به رقبایش در ایران در وضعیت برتر قرار داده است گرچه این رتبه برای شهسواری که در گذشته وضعیت بهتری داشته حاکی از این است که او در آینده باید برای بهبود رنکینگ تلاش کند.

همچنین مهشید اشتری، پینگ پنگ باز مشهدی با یک پله صعود رتبه ۳۰۱ را به خود اختصاص داده است و مریم صامت در رده ۳۹۰ و مهشید صامت و شیما صفایی در رده ۵۲۵ ایستاده اند.

در رده زیر ۲۱ سال، پریناز حاجیلو، راکت به دست کرجی که اخیرا پس از سپری کردن دوره آسیب دیدگی به میادین بازگشته است با ۱۷ پله صعود به رده ۸۹ جهان رسیده است، مهشید اشتری با ۳۸ پله صعود در رده ۱۵۲ قرار دارد و ملیکا کرمی با ۴۱ پله رشد جایگاه ۱۸۱ را به خود اختصاص داده است

در رده زیر ۱۸ سال، شیما صفایی نخبه همدانی تنیس روی میز ایران که در سال ۲۰۱۹ نمایشی فوق العاده داشت با ۹۲ پله صعود به رده ۲۹۲ جهان رسیده است و پریناز حاجیلو با ۹۶ پله رشد در جایگاه ۳۴۲ و کیمیا رستمی با ۱۱۵ پله صعود در رده ۴۴۳ جهان قرار گرفته اند.

در رده نوجوانان نیز الینا رحیمی تنها نماینده ایران در جمع حاضران در رنکینگ جهانی است که با ۱۸۰ پله رشد نفر شماره ۲۹۱ نوجوانان جهان است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=39818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.