15

فهرست اردونشینان تیم ملی تکواندو اعلام شد | هفته‌های کلیدی پیش روی دخترها

  • کد خبر : 35305
  • 02 دی 1398 - 12:27
فهرست اردونشینان تیم ملی تکواندو اعلام شد | هفته‌های کلیدی پیش روی دخترها

فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تکواندو در راه آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد. ۱۶ نفر در اردو حضور دارند که پس از برگزاری اردوها باید در انتخابی نهایی نیز مبارزه کنند تا ترکیب تیم ملی کامل شود.

آی دبلیو اسپورتس – با پایان رقابت‌های تکواندوی انتخابی ورود به اردوی تیم ملی در اولین روز زمستان، فهرست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تکواندو اعلام شد. این فهرست شامل ۱۶ نفر است که قهرمانان مسابقات ورود به تیم ملی و قهرمانان جام ریاست کیش آن را تشکیل می‌دهند.

نگار اسماعیلی، فرشته خزایی، مهلا مومن زاده، ناهید کیانی، غزل سلطانی، شاپرک نجفی، زهرا شیدایی، کوثر اساسه، طیبه پارسا، پریسا جوادی، آناهیتا توکلی، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی، ملیکا میرحسینی وکیلی، زهرا پوراسماعیل و زینب اسماعیلی اردونشینان تیم ملی تکواندو هستند.

اغلب دعوت شدگان، جوان و جویای نام و خوش آتیه اند و حضور چهره‌هایی چون طیبه پارسا و ناهید کیانی به همراه ملیکا میرحسینی سطح تجربی اردونشینان را بالا می‌برد. دیگر خبری از کیمیا علیزاده در اردوی تیم ملی نیست، اکرم خدا بنده نیز در پایان راه خود در تیم ملی قرار دارد و الهه شیدایی نیز با شکست در انتخابی و طی کردن دوران افت، از ترکیب تیم ملی دور شده است.

اردوی تیم ملی از شنبه ۷ دی ۹۸ آغاز می‌شود و دختران تکواندوکار درگیر تمرینات فشرده زیر نظر مهرو کمرانی، فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی خواهند شد. تیم ملی قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و هفته‌های پیش رو برای دخترها کلیدی است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=35305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.