17

فرزانه توسلی: دروازه بانم اما عاشق گل زدن | فوتسال بانوان مدیون شبکه‌های اجتماعی است

  • کد خبر : 35099
  • 30 آذر 1398 - 11:32
فرزانه توسلی: دروازه بانم اما عاشق گل زدن | فوتسال بانوان مدیون شبکه‌های اجتماعی است

فرزانه توسلی سنگربان تیم نامی نو اصفهان در دیدار این هفته تیمش برابر هیئت اصفهان در یک نیمه به عنوان بازیکن به میدان رفت و در این بازی هت تریک کرد. او به بهانه این درخشش متفاوت با آی دبلیو اسپورتس به گفتگو پرداخته است.

آی دبلیو اسپورتس “اصفهان” – در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم نامی نو اصفهان در دیدار برابر همشهری خود هیئت اصفهان ۱۳ بر صفر پیروز شد تا روزهای خوش این تیم در لیگ برتر ادامه یابد و حالا نامی نو مدعی حضور در پلی آف لیگ فوتسال زنان است.

چهره ویژه این بازی فرزانه توسلی سنگربان تیم نامی نو بود زیرا این بار در نقش آفرینی متفاوت، در نقش گلزن ظاهر شد و در این بازی هت تریک کرد. البته این اولین بار نیست که او گلزنی می‌کند. او را احتمالاً باید گلزن ترین دروازه بان زن فوتسال دنیا بدانیم.

توسلی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره بازی با هیئت اصفهان و هت تریک در این بازی گفت: در نیمه اول به عنوان دروازه بان با شوت راه دور گلزنی کردم و در بین دو نیمه قرار شد که به عنوان بازیکن در میدان حاضر باشم و نه دروازه بان. ما در این بازی نسترن مقیمی را در اختیار نداشتیم و چند بازیکن ما با مشکل سرماخوردگی مواجه بودند و شرایط برای اینکه به عنوان بازیکن و نه دروازه بان، بازی کنم مهیا بود.

او ادامه داد: خوشحالم که علاوه بر گل نیمه اول، در نیمه دوم هم ۲ گل به ثمر رساندم. در گذشته که در حفاری و پالایش نفت آبادان هم بازی می‌کردم سابقه گلزنی داشته‌ام. درست است که یک دروازه بانم اما عاشق گلزنی هستم و شاید بتوان گفت این برای یک دروازه بان، یک مزیت است که بتواند بازی با پای خوبی داشته باشد.

سنگربان نامی نو گفت: باید آماده بازی سنگین این هفته برابر حفاری باشیم. رقابت سختی در بالای جدول در جریان است و علاوه بر حفاری، در آینده باید با سایپا و هیئت خراسان رضوی بازی کنیم و تیم‌های بالای جدول نیز با هم روبرو می‌شوند. پیش بینی آینده سخت است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد چنان که حتی تیم‌های میانه جدول یقه صدرنشینان را می‌گیرند و همین هفته گذشته، رهیاب در اهواز همین کار را مقابل حفاری انجام داد.

فرزانه توسلی به وضعیت حمایتی رسانه ملی از فوتسال بانوان اشاره و عنوان کرد: فوتسال بانوان مدیون شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها است و اگر فضای مجازی نبود همین فضای محدود برای قرار دادن عکس و فیلم مسابقات و تمرینات و انعکاس صحبت هایمان را هم نداشتیم. رسانه تصویری کمکی به فوتسال بانوان نمی‌کند و این، بارها ثابت شده است.

او همچنین گفت: متاسفانه در زمینه رسانه‌ای، به عقب حرکت می‌کنیم. اجازه نمی‌دهند مردان وارد سالن مسابقات ما شوند و حتی جلوی حضور عکاس را هم گرفته‌اند و بعد می‌گویند که ما از توسعه رسانه‌ای حمایت می‌کنیم. ما با حجاب بازی می‌کنیم اما معلوم نیست در غیاب مردان و رسانه‌ها، این حجاب اصلاً به چه کاری می‌آید.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=35099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.