36

حدیثه رئوف و تکتم دستاربندان قهرمان دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان کشور شدند

  • کد خبر : 35015
  • 29 آذر 1398 - 11:06
حدیثه رئوف و تکتم دستاربندان قهرمان دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان کشور شدند

در پایان رقابتی یک روزه و در مسافتی ۶ کیلومتری در پایتخت، حدیثه رئوف و تکتم دستاربندان قهرمان دو صحرانوردی نوجوانان و جوانان کشور شدند. فدراسیون دو و میدانی از اولین روز پس از رفع آلودگی تهران استفاده و این مسابقات را در تهران برگزار کرد.

آی دبلیو اسپورتس – مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور با حضور ۱۴۵ دونده پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ در تهران برگزار شد. در شرایطی که آلودگی هوا ممکن بود به لغو مسابقات منجر شود اما بارندگی و رفع آلودگی شرایط را برای برگزاری این مسابقات در تهران مهیا کرد.

در رده سنی نوجوانان و در مسافتی ۴ کیلومتری و شیب دار، این حدیثه رئوف، دونده آینده دار خراسان رضوی بود که عنوان قهرمانی را به دست آورد. حدیثه رئوف توانست بالاتر از دنیا سرباشی از البرز و فاطمه سیما شادکام از خراسان رضوی قهرمان شود.

نیلوفر رضایی از اصفهان، معصومه موسوی از البرز و فرشته پورحدادی از خوزستان نفرات چهارم تا ششم این رقابت بودند. در رده سنی جوانان در مسیری ۶ کیلومتری، تکتم دستاربندان از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید تا هر ۲ قهرمان این مسابقات از خراسان رضوی به این جایگاه برسند.

پریچهر شاهی از تهران الف و شقایق خطیبی از زنجان دوم و سوم شدند و عناوین چهارم تا ششم نیز به ترتیب به فاطمه چناری از همدان، زهرا کرمی از قزوین و شیرین نادر بیگی از همدان رسید.

در نتایج تیمی رده سنی نوجوانان، خراسان رضوی، البرز و آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند و در نتایج تیمی جوانان، همدان، خراسان رضوی و اصفهان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

گزارش تصویری

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=35015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.