14

اکرم خدابنده : جدایی ام از کن به دلیل مسائل مالی بود

  • کد خبر : 31281
  • 30 مهر 1398 - 12:04
اکرم خدابنده : جدایی ام از کن به دلیل مسائل مالی بود

کاپیتان تیم ملی تکواندو با بیان این که تمام حریفانی که آن ها را شکست دادم در مسابقات گرندپری روی سکو می روند گفت: جدایی ام از کن به دلیل مسائل مالی بود.

اکرم خدابنده در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در حاشیه هفته سوم و چهارم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر اظهار داشت: امسال در تیم اسپریچو حاضر هستم و خوشحالم در لیگی حضور دارم که تمام ملی پوشان یک جا متمرکز نیستند. در همه تیم ها یکی دو ستاره حضور دارند و این سبب می شود جذابیت و هیجان بازی ها بالا برود.

او در مورد جدایی از تیم لوازم خانگی کن گفت: کن نمی توانست مبلغ پیشنهادی مورد نظر من را بپردازد اما در اسپریچو شرایط مهیا بود و مبلغی که مد نظرم بود پرداخت شد. در دور اول لیگ به دلیل همین مسائل روانی، اجازه خواستم که حاضر نباشم اما از هفته سوم و چهارم در اختیار تیمم قرار گرفتم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بهترین سکو را از آن خود کنیم.

ملی پوش خوشنام تکواندوی ایران ادامه داد: در مسابقات بین المللی اردن طلا کسب کردم و امیدوارم پس از طلای اردن اتفاقات بهتری برای من رخ دهد اما این اتفاق نیفتاد و یک دلگیری سبب شد در مسابقات انتخابی کسب سهمیه شرکت نکنم.

خدابنده عنوان کرد: هر زمان این حس منفی را دارم ترجیح می دهم در مسابقات شرکت نکنم زیرا این اعتقاد را دارم که زمانی که انرژی روانی مناسبی ندارید هر اندازه هم تلاش کنید نمی توانید نتیجه بگیرید. تصمیم گرفتم در انتخابی نباشم اما تمریناتم را سخت پیگیری می کنم.

تکواندوکار تیم اسپریچو گفت:تمام حریفانی که آن ها را شکست دادم در مسابقات گرندپری روی سکو می روند و در مسابقات مهم مدال می گیرند اما مشکل ما این است که به دلیل اعزام نشدن ها و غیبت در میادین مورد نیاز بین المللی نمی توانیم چیزی را که شایستگی آن را داریم به دنیا نشان دهیم.

خدابنده در پایان اظهار کرد: برای تیم ملی تکواندو در راه کسب سهمیه المپیک آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سهمیه نصیب ایران شود و من هم تلاشم را ادامه می دهم. موفقیت هر یک از ملی پوشان برای همه ما افتخار است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=31281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.