19

شعبانیان: مربی تیم ملی والیبال باید علاوه بر تیم داری، نتیجه‌ هم گرفته باشد

  • کد خبر : 3105
  • 26 فروردین 1397 - 18:03
شعبانیان: مربی تیم ملی والیبال باید علاوه بر تیم داری، نتیجه‌ هم گرفته باشد

میترا شعبانیان مربی تیم والیبال پیکان و تیم ملی نوجوانان اعتقاد دارد مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان باید هم تجربه تیمداری داشته باشد و هم از نظر کسب نتیجه موفق عمل کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از ایسنا ؛ میترا شعبانیان در پاسخ به این سوال که بهتر است تیم‌ ‌ملی والیبال بانوان، سرمربی خارجی داشته باشد یا ایرانی، گفت‌: هر کسی که می‌خواهد سکان تیم‌ ‌ملی بزرگسالان را بر عهده بگیرد اما مربی تیم ملی والیبال حتما باید تجربه تیم داری در بخش بانوان را داشته باشد. درست است اصول والیبال بانوان با آقایان یکی است، اما روش تمرینی و شرایط روحی – روانی خیلی تفاوت دارد.

مربی تیم والیبال زنان پیکان افزود: سرمربی باید کسی باشد که در والیبال بانوان علاوه بر تیم داری، نتیجه‌ هم گرفته باشد. به جنسیت و ملیت مربی کاری ندارم. هر کسی می‌خواهد چنین مسئولیتی را قبول کند باید تخصص داشته باشد.

وی در مورد شرایط لیگ والیبال بانوان و همچنین انصراف و بازی نکردن برخی تیم‌ها در لیگ، اظهار کرد: این که یک تیم تا نیمه راه می‌آید و به خاطر عدم حامی مالی نمی‌تواند بازی کند، وضعیت خوبی نیست. اگر اوضاع حمایت‌های مالی باشگاه‌ها خوب شود و کسی که تیمی تشکیل می‌دهد تا آخر پای تیمش بایستد وضعیت خیلی بهتر می‌شود. انصراف دادن و بازی نکردن تیم‌ها علاوه بر این که به لیگ برتر ضربه می زند، موجب بی‌انگیزگی بازیکنان نیز می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=3105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.