16

نورملکی : مجبور شدیم از زهرا پور اسماعیل استفاده کنیم | می‌خواهیم قهرمان شویم

  • کد خبر : 29923
  • 10 مهر 1398 - 8:59
نورملکی : مجبور شدیم از زهرا پور اسماعیل استفاده کنیم | می‌خواهیم قهرمان شویم

سرمربی تیم تکواندوی فتح صدر البرز پس از ۲ پیروزی تیمش در هفته اول و دوم لیگ تکواندو بانوان جام کوثر تاکید کرد تیمش به دنبال قهرمانی است. او همچنین از صحبت درباره وضعیت ملیکا میرحسینی و مهسا کیادلیری امتناع کرد و گفت که مجبور شده از زهرا پور اسماعیل مصدوم استفاده کند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ فتح صدر البرز نام جدیدی در لیگ تکواندوی بانوان است. تیمی که در آغاز لیگ و در هفته‌های اول و دوم با کسب ۲ پیروزی، شروع دلپذیری در جام کوثر داشت و به دنبال انجام کارهای بزرگ در ماه‌های آینده است.

فاطمه نورملکی سرمربی فتح صدر البرز هدایت این تیم کرجی در لیگ را بر عهده دارد. او البته همچنان چشم انتظار حضور ملیکا میرحسینی و مهسا کیادلیری در تیمش و صدور رضایت نامه از سوی لوازم خانگی کن است البته پیش بینی می‌شود حداقل در مورد نفر اول، انتظار او طولانی خواهد بود.

فاطمه نورملکی در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” درباره دیدارهای هفته اول و دوم لیگ کوثر اظهار کرد: بازیکنان باتجربه و با انگیزه‌ای امسال در تیم فتح صدر البرز در کنار ما هستند. حضور زهرا پور اسماعیل و کیمیا همتی تجربه تیم ما را افزایش داده و امسال در لیگی رقابت می‌کنیم که از نظر فنی وضعیتی متفاوت با گذشته دارد و انگیزه همه تیم‌ها از مسابقات هفته اول نمایان است.

زهرا پور اسماعیل در جریان دیدارهای تیم فتح صدر البرز در آغاز فصل جدید لیگ تکواندو

او ادامه داد: تعداد اسپانسر تیم‌ها افزایش پیدا کرده و همچنین بازیکنان نوجوان طراز اول و با سابقه ملی به جمع بازیکنان حاضر در لیگ، کیفیت لیگ کوثر را بهبود بخشیده است. با همدلی و انسجامی که داریم با وجود این که برای نخستین بار با این نام وارد لیگ شده‌ایم اما می‌خواهیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فتح صدر البرز در مورد وضعیت زهرا پور اسماعیل تکواندوکار وزن هشتم این تیم گفت: زهرا در انتخابی تیم ملی از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود و اصلاً قصد نداشتیم در هفته اول و دوم لیگ از وجود او استفاده کنیم اما با توجه به مشکلاتی که در جذب بازیکنان مد نظرمان اتفاق افتاد و بازیکنان ما از سوی تیم قبلی‌شان آزاد نشدند مجبور شدیم پور اسماعیل را به کار بگیریم.

نورملکی در پایان بیان کرد: خدا را شاکرم که با نفراتی که در اختیار داشتیم هم در بازی با جنوب شرق تهران و هم در بازی با شوکا لاوین مریوان با اقتدار ظاهر شدیم. مسابقات مهم و تعیین کننده ما در پیش است و من امیدوارم با گذشت زمان و تکمیل تیم، به تیم ایده آلی که مد نظر کادر فنی است تبدیل شویم.

فاطمه نورملکی همچنین از صحبت در مورد آخرین وضعیت ملیکا میرحسینی و مهسا کیادلیری و پروسه انتقال آن ها از کن به فتح صدر البرز امتناع کرد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=29923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.