14

دختران پینگ پنگ باز در مغولستان | جای خالی پریناز حاجیلو ؛ تقدیر بی تقصیر نیست!

  • کد خبر : 27728
  • 09 شهریور 1398 - 14:51
دختران پینگ پنگ باز در مغولستان | جای خالی پریناز حاجیلو ؛ تقدیر بی تقصیر نیست!

دختران پینگ پنگ باز نوجوان و جوان ایران عازم مغولستان شدند تا در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند. آزاده سرافراز و نسیم رنجبر هدایت پینگ پنگ بازان دختر ایران را بر عهده دارند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تنیس روی میز قهرمانان جوانان و نوجوانان آسیا در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می شود که تیم های دختران و پسران ایران در این رقابت ها حاضر خواهند بود.

در بخش دختران، ملیکا کرمی، شیما صفایی و کیمیا رستمی ترکیب تیم ملی جوانان را تشکیل می دهند و هدایت این تیم بر عهده آزاده سرافراز است. نکته قابل توجه جای خالی پریناز حاجیلو در ترکیب تیم ملی جوانان است.

از دست دادن مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان بخش تازه ای از حیات ورزشی پریناز است. او مدت ها در اوج قرار داشته و حضور در مسابقات جوانان آسیا فرصتی ارزشمند برای او بود اما آسیب دیدگی اکنون سبب شده پریناز حاجیلو، ملی پوش کرجی مجبور به دنبال کردن تورنمنت از خانه باشد.

تقدیر پریناز را از سفر به مسابقات جوانان آسیا بازداشت. تجربه های تازه الزاما شیرین نیستند اما معمولا نتایج مثبتی به همراه دارند

نفر اول رنکینگ ملی جوانان از ناحیه کمر آسیب دید و برای بازگشت او اقدامات پزشکی لازم صورت گرفت اما این اقدامات برای بازگشت به موقع او کافی نبود. بدین ترتیب کیمیا رستمی این فرصت را به دست آورد تا جایگزین پریناز جویای نام و آینده دار شود. بازیکنی که او نیز در زمره بازیکنان مستعد پینگ پنگ ایران است.

ملیکا کرمی و شیما صفایی نیز چهره های پرامید ایران خواهند بود. شیما صفایی یک سال درخشان را پشت سر گذاشته و در ادوار تور جوانان و بزرگسالان نمایشی خیره کننده داشته است. نفر اول رنکینگ جوانان ایران، آخرین بار در مسابقات تور جوانان در اراک نیز قهرمان شده بود.

آخرین هایلایت های ملیکا، پیروزی بر هلیا اصغری، شیما صفایی، شکست دادن خواهران صامت، سارا شهسواری و پریا خضر در انتخابی تیم ملی بزرگسالان، حضور در چلنج پلاس عمان و حضور در کنار سایر ستاره های جوان در لیگ ترکیه بوده و او را به تدریج با بازیکنی باتجربه تر تبدیل می کند.

وقت کارهای بزرگ فرا رسیده است. الینا رحیمی ستاره مهاباد چالش تازه ای در پیش دارد

در رده سنی نوجوانان، ایران  فائزه نصیرایی و الینا رحیمی را در اختیار دارد و هدایت تیم بر عهده نسیم رنجبر است. الینا رحیمی پس از طی مسیر صعودی و شگفت انگیز در ماه های گذشته برای حضور در این مسابقات کاملا شایسته بود.

فائزه نصیرایی دختر مازندرانی نیز در مرحله دوم انتخابی جواز حضور در تیم ملی را به دست آورد. او برای کسب این جایگاه توانست صبا سراجی، فرناز اسکندری، فاطمه کیایی، فاطمه یاری و مبینا قورچیان را پشت سر بگذارد و اکنون در موقعیتی ویژه قرار گرفته است. موقعیتی که می تواند آینده او را وارد مسیر جدیدی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا ۱۱ تا ۱۸ شهریور در اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=27728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.