13

شریف: 25 درصد قراردادها پرداخت شد | بسیاری از تیم ها خرج سفرشان را هم ندارند

  • کد خبر : 26151
  • 26 مرداد 1398 - 13:36
شریف: 25 درصد قراردادها پرداخت شد | بسیاری از تیم ها خرج سفرشان را هم ندارند

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی گفت: در شرایطی که بسیاری از تیم ها حتی پول اعزام و سفرهایشان را ندارند اما خوشبختانه هیات رسیدگی خوبی به ما داشته است.

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی در گفت وگو با آی دبلیو اسپورتس، درباره برگزاری هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: همیشه رقابت های هفته اول رقابت ها سخت است و با توجه به وقفه طولانی که میان بازی ها رخ داده است ایجاد هماهنگی بین بازیکنان زمان می برد. بازی های هفته اول اصلا قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت کدام تیم برنده می شود.

شریف در ادامه صحبت های خود گفت: سعی براین بود کاری کنیم که برنامه هایی که به بازیکنان گفته بودیم را به خوبی در زمین اجرا کنند. خداراشکر این کار هم صورت گرفت و بازیکنان در این زمینه خوب کار کردند.

او درخصوص حریف هفته اول، پویندگان صنعت فجر گفت: شیراز تیم خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم در اختیارشان است. شیرازی ها بازیکنان خوب خود را از فصل گذشته حفظ کردند و در این فصل هم چند بازیکن غیربومی اضافه کردند. در ابتدای بازی هم مقاومت خوبی در برابر حملات تیم ما داشتند اما با آنالیز نقاط ضعف شان توانستیم راحت تر بازی کنیم. این شرایط فراهم بود که با یک نتیجه دو رقمی پیروز شویم و حتی 4 ضربه ما هم به تیردروازه برخورد کرد اما با همان 6 گل بازی به پایان رسید.

شریف درخصوص شرایط تیم خود نیز گفت: توپ مسابقه ها را پنج شنبه تحویل گرفتیم و نمی دانستیم که به باشگاه توپ دادند و به همین دلیل با توپ جدید تمرینی نداشتیم. به همین خاطر در نیمه اول بازیکنانم کمی دچار مشکل بودند و راحت به توپ ضربه نمی زدند. اما به مرور شرایط بهتر شد و بازیکنان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی هیات خراسان رضوی درباره شرایط مالی تیمش گفت:هیات خراسان و شهرداری کمک خوبی به تیم ما کرده است و رسیدگی مناسبی به ما داشتند. تا الان حدود 25 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم را پرداخت کرده است و این رضایت بخش است. بسیاری از تیم ها به خاطر مشکلات مالی حتی خرج سفرهایشان را هم ندارند چه برسد به اینکه دستمزدهایشان پرداخت شود.

او در پایان درباره بازیکنانی که در فصل جدید به تیمش اضافه شده اند گفت: سارا شیربیگی، محدثه محمدی، مرضیه توفیقی نسب، زهرا لطف آبادی، طناز آرمات و نسیمه غلامی بازیکنانی هستند که در فصل جدید به ما اضافه شدند. بازیکن شاخصی هم از تیم ما جدا نشد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=26151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.