15

روایت فاطمه صادقی از اولین حضور در کاراته بزرگسالان آسیا در ازبکستان

  • کد خبر : 24838
  • 02 مرداد 1398 - 7:54
روایت فاطمه صادقی از اولین حضور در کاراته بزرگسالان آسیا در ازبکستان

کاتاروی جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشید و توانست در تورنمنتی که رقبای نامداری در پیش رو داشت با مدال برنز به خانه بازگردد. روایت فاطمه صادقی از اولین حضور در کاراته بزرگسالان آسیا در ازبکستان از این قرار است

فاطمه صادقی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: اولین سال حضورم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان را تجربه کردم. رقبای آسانی نداشتم به طوری که نماینده ویتنام نقره امیدهای آسیا را داشت و کاتاروی هنگ کنگ نفر ۴ رنکینگ المپیک بود.

او افزود: در دور اول به عنوان نفر دوم به مرحله بعد صعود کردم و در مرحله نیمه نهایی به عنوان نفر سوم به دور بعد راه پیدا کردم و برای کسب مدال برنز با کشور کره که در گروه یک بود مسابقه دادم که خوشبختانه با پیروزی همراه بود و کسب برنز در اولین تجربه آسیایی بزرگسالان امیدوار کننده است.

کاتاروی جوان ایران گفت: به جهت اینکه این مسابقه تاثیر مستقیم بر رنکینگ المپیک داشت از اهمیت زیادی برای همه برخوردار بود و خوشحالم که این فرصت را از دست ندادم و توانستم همراه با بهترین های جهان از جمله نفر دوم رنکینگ از ژاپن که عنوان نخست را به دست آورد و یکی از بهترین های جهان است روی سکو بروم.

صادقی ادامه داد: بخش مهمی از این مدال را همچنان مدیون فاطمه بغلانی پور مربی ام می دانم که از 5 سالگی و زمانی که وارد این رشته شدم مربی من بوده است. در آن سن می خواستم ژیمناستیک کار شوم اما به طور اتفاقی به سانس کاراته رفتم و به کاراته علاقمند شدم و این موضوع مسیر زندگی ورزشی من را به سمت کاراته تغییر داد.

ملی پوش آینده دار کاتای ایران گفت: زمانی که یک کاراته کای نونهال بودم هم در کومیته و هم در کاتا تمرین می کردم و این حضور مشترک نزدیک به 7 سال طول کشید اما یک سال قبل از اولین سالی که قرار بود در انتخابی تیم ملی نوجوانان مسابقه دهم کومیته را برای همیشه کناز گذاشتم و رسما به یک کاتارو تبدیل شدم. از مسیری که طی کردم راضی هستم. می خواهم بیشتر بجنگم و موفقیت های شاخص تری به دست بیاورم.

ملی پوش کاتا در مورد حضور در مسابقات المپیک ساحلی عنوان کرد: قرار بود این مسابقات در سن دیه گو ایالات متحده برگزار شود که به قطر تغییر مکان داد و قرار است پاییز امسال برای حضور در این مسابقات به قطر بروم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=24838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.