11

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان در گفت وگو با آی دبلیو اسپورتس:امیدوارم ورزشکاران ما دیده شوند/ بازی برون مرزی نباشد انگیزه ای نمی ماند

  • کد خبر : 23592
  • 08 تیر 1398 - 20:42
سرمربی تیم ملی هاکی بانوان در گفت وگو با آی دبلیو اسپورتس:امیدوارم ورزشکاران ما دیده شوند/ بازی برون مرزی نباشد انگیزه ای نمی ماند

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان گفت : تنها رقابتی که بانوان در این ۸سال شرکت داشتند مسابقات داخلی بصورت رفت، برگشت و فینال که این خود متاسفانه سبب شده بازیکنان در یک دوره خاصی آمادگی داشته باشند، گفتنی است وقتی بازی برون مرزی نباشد انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌ماند.

نیلوفرعبدی در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: از ابتدای سال جاری پنج مرحله اردو برگزار کردیم و این آخرین مرحله اردوی آمادگی پیش از اعزام به مسابقات تایلند خواهد بود.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با اشاره به اینکه ۱۵بازیکن در این اردو حضور دارند ادامه داد: ۲۰ تیر ماه به مسابقه های آسیایی تایلند اعزام می شویم، در این مسابقه ها تیم‌ها در قالب دو گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ایران با تیم های قزاقستان، ازبکستان، نپال و فیلیپین هم گروه است و باید ۴بازی انجام و براساس امتیاز به نیمه نهایی و فینال راه پیدا خواهیم.
کرد.

او درخصوص وضعیت هاکی بانوان تصریح کرد: هاکی سالنی ایران در بخش آقایان قدرتمند و در آسیا موفق عملکرد کرده‌اند اما در بخش بانوان در سال‌های گذشته آنطور که باید توجه نشده است ما در طول این سال‌ها تنها دوبار به مسابقات آسیایی اعزام شدیم اما آقایان بیش از ۱۰بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند و در تورنمنت جام‌جهانی نیز به رقابت پرداختند.

عبدی بابیان اینکه آخرین اعزام بانوان به ۸سال قبل بازمی‌گردد، عنوان کرد: تنها رقابتی که بانوان در این ۸سال شرکت داشتند مسابقات داخلی بصورت رفت، برگشت و فینال که این خود متاسفانه سبب شده بازیکنان در یک دوره خاصی آمادگی داشته باشند، گفتنی است وقتی بازی برون مرزی نباشد انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌ماند.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان خاطرنشان کرد: نگاه رییس فدراسیون به بانوان کاملا متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته است، توانایی روی سکو رفتن داریم اما تیم های دیگر نیز تمرین کردند و در مسابقات آسیایی وشرق آسیا فعالیت داشته اند امیدوارم این شروع کار باشد و ورزشکاران ما دیده شوند.

او درخصوص میزبانی مشهد گفت: در کل اردوهای که داشتیم بهترین اردو در مشهد بوده، سالن از نظر کف پوش دچار مشکل است اما تمام امکانات منظم و به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۱استان دعوت داشتیم که در حال حاضر از استان‌های ایلام، مازندران، اصفهان، زنجان، همدان، تبریز، گیلان و خراسان رضوی در اردو حضور دارند ۱۲نفر اعزام می شوند و در پایان ۲بازیکن ویک دروازه بان خط خواهد خورد.

عبدی ادامه داد: علاوه بر تیم ملی هاکی بانوان، نصیری و ایل‌بیگی به عنوان داور در بخش بانوان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان درخصوص وضعیت هاکی روی چمن گفت: در هاکی روی چمن هم توانایی بالایی داریم و امیدوارم که با گسترش هاکی در این بخش هم بتوانیم با تشکیل تیمی قدرتمند مایه افتخار ایران باشیم.

وی از برگزاری نخستین دوره مسابقات چمنی کشوری در تابستان امسال خبرداد و افزود: پیشتر هم البته هاکی روی چمن را داشتیم، اما به خاطر وقفه‌ای که افتاد باید دوباره استارت بزنیم. به زودی مدرسی مالزیایی نیز به ایران می‌آید و کلاس دانش‌افزایی خواهیم‌داشت.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=23592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.