16

درباره مهسا میرزا طبیبی ؛ پرنده ایرانی در یک قدمی ورودی جاکارتا

  • کد خبر : 2105
  • 26 اسفند 1396 - 10:01
درباره مهسا میرزا طبیبی ؛ پرنده ایرانی در یک قدمی ورودی جاکارتا

مهسا میرزا طبیبی دو و میدانی کار جوان تیم ملی در ماده پرش با نیزه تنها ورزشکار زن پرش با نیزه ایران محسوب می شود و اکنون در یک قدمی کسب سهمیه ورود به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 است.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” ، مهسا میرزا طبیبی یکی از سرمایه های دو و میدانی زنان ایران به حساب می آید و از این نظر که نام وی به عنوان اولین ورزشکار پرش با نیزه زنان ایران در تاریخ ورزش ایران ثبت شده دارای موقعیت ویژه ای است.

در مورد او ، اولین نکته ای توجه را به خود جلب می کند این است که همیشه او را با عینکی بر چشم دیده ایم و حالا مهسا در گفتگو با IWSPORTS می گوید عینک جالبش رمز و رازی ندارد و فقط یک عینک طبی است. مهسا پس از تجربه مسابقات داخل سالن آسیا در تهران اکنون با نهایت امید به بازی های آسیایی 2018 فکر می کند.

تمرینات فشرده و سنگین

پس از پایان مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا در تهران ، تمرینات ما فشرده تر شد تا بلافاصله خود را مهیای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا کنیم. می دانیم که باید برای به دست آوردن ورودی و سپس حضور موفق در این رویداد بزرگ قاره ای سخت تلاش کنیم و هر روز، برای ما ارزشمند است.

20 سانتی متر تا ورودی و عینک رازآلود

رکورد من فعلا 3 متر و 80 سانتی متر است که برای بازی های آسیایی ، ورودی را 4 متر در نظر گرفته اند که امیدوارم با توجه به تمریناتم و فرصتی که تا بازی های آسیایی وجود دارد این حد نصاب را به دست بیاورم.

در مورد استفاده از عینک هم باید بگویم از سال گذشته شماره چشم من بالا رفته و مجبور هستم از عینک استفاده کنم و رمز و رازی در استفاده از عینک وجود ندارد و استفاده از آن فقط جنبه طبی دارد.

دختر اولین ها و نقش محسن ربانی

پیش بینی من برای آینده ، جابجایی رکوردم به صورت پله به پله است تا بتوانم در مسابقات بزرگتری شرکت کنم. حضور محسن ربانی به عنوان مربی در کنار من یک فرصت است به خصوص این که ایشان رکورددار پرش با نیزه هستند و هر چه در پرش با نیزه دارم از ایشان است.

من اولین دختر پرش با نیزه ایران هستم و پیش از من هیچ دختری در ایران در این ماده کار نکرده است و هر رکوردی که به دست بیاورم در زمره اولین ها به حساب می آید. زمانی که وارد دو و میدانی شدم شناختی از پرش با نیزه نداشتم اما با توجه به استعداد فیزیکی از سوی همسر آقای محسن ربانی به سمت این ماده هدایت شدم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=2105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.