15

پاسخ خوزستان؛ ممانعت از ورود دختر وزنه بردار به دلیل ناهماهنگی بود

  • کد خبر : 1848
  • 19 اسفند 1396 - 16:45
پاسخ خوزستان؛ ممانعت از ورود دختر وزنه بردار به دلیل ناهماهنگی بود

سرپرست امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان دلیل بروز مشکل در ورود آیسن ادیب دختر ورزنه برداری 8 ساله به سالن مسابقات جام فجر در اهواز را ناهماهنگی عنوان کرد.

نگار افشین در گفتگو با رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS اظهار کرد: مسئله ای که در روز اول مسابقات وزنه برداری جام فجر برای آیسن ادیب دختر 8 ساله وزنه بردار اردبیلی در ورود به سالن پیش آمد به دلیل پاره ای ناهماهنگی ها بود.

وی افزود: به طور کلی در جریان برگزاری رویدادهایی با این سطح و وسعت ، بروز مشکلاتی از این قبیل چندان دور از ذهن نیست و مسائل این چنینی با بردباری و فرصت دادن به عوامل مسئول برای رفع موانع ، حل می شود.

سرپرست امور هماهنگی بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در روز دوم این مشکل به طور کامل حل شد و آیسن ادیب بدون هیچ مشکلی وارد سالن محل مسابقه شد و از ورود بانوان دیگر نیز به سالن جلوگیری به عمل نیامد.

افشین عنوان کرد: هیچ عمد یا هدف خاصی در مورد ممانعت از ورود دختر وزنه بردار یا سایر بانوان به سالن مسابقات اهواز وجود نداشته است و خوشبختانه هم از سوی فدراسیون وزنه برداری و هم اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان نگاهی وسیع به مسائلی از این دست وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=1848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.