16

پارا آسیایی جاکارتا / دست زهرا نعمتی به مدال طلا نرسید

  • کد خبر : 12501
  • 18 مهر 1397 - 8:25
پارا آسیایی جاکارتا / دست زهرا نعمتی به مدال طلا نرسید

در چهارمین روز از بازی های پارا آسیایی جاکارتا ، زهرا نعمتی کماندار کشورمان در ماده ریکرو به مدال نقره پارا آسیایی بسنده کرد و قافیه را در جدال برای کسب طلا به حریفی از چین باخت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روز چهارم بازی های پارا آسیایی جاکارتا امروز چهارشنبه ۱۸ مهر با ادامه مسابقات ورزشکاران ایران در اندونزی همراه بود و در رشته تیراندازی با کمان ، دست زهرا نعمتی به مدال طلا نرسید.

نعمتی که امید زیادی به کسب مدال طلای ماده ریکرو تیراندازی با کمان داشت به فینال مسابقات صعود کرد تا برابر وون از چین قرار بگیرد اما با شکست ۶ بر ۴ برابر این کماندار چینی به مدال نقره آسیا بسنده کرد و از کسب مدال طلا دور ماند.

زهرا در دور گذشته بازی های پارا آسیایی در سال ۲۰۱۴ در اینچئون در همین ماده طلا گرفته بود اما نتوانست طلای خود را تکرار کند با این حال نقره ریکرو انفرادی جاکارتا به معنای سومین مدال پیاپی او در این ماده در ادوار بازی های پارا آسیایی از سال ۲۰۱۰ و شامل یک برنز ، یک طلا و یک نقره است.

البته نعمتی هنوز برای کسب طلا شانس دارد. او روز پنج شنبه در روز پنجم بازی های پارا آسیایی جاکارتا همراه با غلامرضا رحیمی در فینال ماده میکس تیمی ریکرو مسابقه می دهد و شانس طلایی شدن در جاکارتا ، حداقل در ماده میکس را در دست دارد.

خبر دیگر از بازی های پارا آسیایی جاکارتا در روز چهارم این که در مسابقات تیراندازی تفنگ درازکش R۳ رقیه شجاعی تیرانداز ایران با رکورد ۶۲۴.۶ در رده هفدهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=12501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.